Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

MKB oplossingen

Kwaliteitsmanagement software voor MKB

Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van de kwaliteit van producten en diensten. Midden- en kleinbedrijven zorgen steeds vaker voor een certificering om aan te tonen dat zij aan de kwaliteit- en klanttevredenheidseisen voldoen.

Cloud software met eQuse

eQuse is opgebouwd vanuit een natuurlijke overlegstructuur met acties. Kwaliteitsbeheer is niet meer dan uw "huishoudelijke taken" op orde hebben. Binnen een organisatie kan dit onder andere bestaan uit het inplannen van onderhoud van machines, maandelijkse overleggen en het borgen van klachten. Hierbij kan ons kwaliteitssysteem u onder andere helpen om u te onderscheiden van concurrerende ondernemingen. Afhankelijk van welke certificering u neemt, zijn er een aantal eisen opgesteld.

Als een organisatie gecertificeerd is voor ISO 9001 en daarnaast ook andere certificeringen of verschillende QHSE-managementsystemen onderhoudt dan is overzicht en grip essentieel. Met de digitale beheer en analyse mogelijkheden van eQuse kunnen alle elementen van het kwaliteitsbeleid up-to-date gehouden worden. Zo behaalt u gemakkelijk de audit en kan er ten aller tijden gefocust worden op de werkzaamheden.

Vraag demo aan

MKB

Onze gebruikers aan het woord

Een dynamische club

Onze ervaringen met de software zijn heel positief, wat ook geldt voor het bedrijf erachter. eQuse is een dynamische club met korte lijnen en is praktisch ingesteld. Men denkt echt actief mee over verdere ontwikkelingen en hoe wij als organisatie het systeem het best kunnen inzetten. eQuse werkt plezierig, adequaat en doelgericht.

Marianne Schepers
Projectapotheker Kwaliteit - Service Apotheek

Marianne Schepers
Projectapotheker Kwaliteit - Service Apotheek
Een systeem voor de gehele organisatie

De keuze voor eQuse is tot stand gekomen omdat het: modulaire is, makkelijk aan te passen is aan onze behoeftes en beschikte over vereiste componenten waaronder een agenda, een VIM module en documenten beheer. Door het gebruik van eQuse hebben wij één software systeem binnen de organisatie waar de medewerkers gebruik van moeten maken. Ook hebben wij meer invloed op de invulling van de verschillende modules zoals bijvoorbeeld de VIM vragenlijst. Een ander voordeel is dat alle kwaliteitsdata in één systeem opgeslagen zit. Uiteindelijk heeft eQuse ook bijgedragen in het behalen van het HKZ certificaat Zorg & welzijn (2018). Mede door het kwaliteitsmanagementsysteem is het makkelijk aantoonbaar te maken hoe wij aan alle normen voldoen.

Camille Parisius
Kwaliteits- en procesmanager - DZN

Camille Parisius
Kwaliteits- en procesmanager - DZN
Multisite oplossing

Dankzij de Multi-site oplossing van eQuse is alle bedrijfsinformatie centraal beschikbaar. Meldingen worden centraal geregistreerd. Ook het inventariseren en analyseren van de risico’s gebeurt centraal. Verbeterplannen rollen we centraal uit. De voortgang monitoren we met een centrale kalender en modules zoals Prestatie of Proces Indicatoren (PI’s). Dat biedt de praktijken veel voordeel. Ze zijn minder tijd kwijt aan administratieve zaken en hebben meer inzicht in verbetering van de dienstverlening. De data is real-time beschikbaar. Dit vergemakkelijkt het evalueren van de voortgang van kwaliteitsverbeteringen en het rapporteren richting het bestuur en de praktijken.

Stan van Ooyen
Manager kwaliteit - SAF/SOFA BV

Stan van Ooyen
Manager kwaliteit - SAF/SOFA BV
Toegevoegde waarde

Al met al biedt het eQuse kwaliteitsmanagement systeem veel toegevoegde waarde. Zowel voor de certificeringen als voor de interne procesinrichting. “eQuse is een betaalbaar kwaliteitssysteem voor alle schema’s, voor een snelle doorontwikkeling van nieuwe functionaliteit en voor alles wat nodig is om onze hoge klantenservice te kunnen blijven waarborgen".

Jan de Bock
kwaliteitscoördinator - Van Mossel Groep

Jan de Bock
kwaliteitscoördinator - Van Mossel Groep
De echte meerwaarde van het kwaliteitssysteem

"eQuse heeft ons enorm geholpen in het bereiken van onze doelstellingen om zelfstandig, gestructureerd en op onze eigen wijze het kwaliteitsbeleid te verbeteren”, concludeert Jacco. "De service desk van eQuse helpt hierbij ook goed. Op het moment dat wij bellen met een probleem of vraag, wordt dit vrijwel direct opgepakt. Het behalen en behouden van onze certificaten is weliswaar een mooi resultaat maar de echte meerwaarde van ons kwaliteitssysteem zit juist in de combinatie van certificeren met het intern effectiever samenwerken".

Jacco Kerssens
Technisch manager - Q-Lite

Jacco Kerssens
Technisch manager - Q-Lite
support

Domme vragen bestaan wél

Gelukkig maar, want als u de vraag niet stelt, blijft hij voor altijd onbeantwoord. En uit ervaring weten we dat het eigenlijk hele leuke gesprekken oplevert. Bij ons kunt u alles vragen, ook al ligt het antwoord eigenlijk wel voor de hand. Wat we bedoelen is dat u ons support team altijd kunt vragen. Doe dat via chat, mail of door ons te bellen.

Data migratie
Data migratie
E-mail support
E-mail support
Trainingen
Trainingen
Support

Ons team staat voor u klaar

Mail ons en we helpen u verder

support@equse.nl

laat u overtuigen

Ontdek hoe ons kwaliteitsmanagementsysteem uw werk prettiger maakt. 

Vraag demo aan