Het kwaliteitskeurmerk NHG praktijkaccreditatie is ontwikkeld door en voor huisartsenpraktijken. Hiermee kunnen praktijken aantonen dat verantwoorde zorg wordt geleverd en constant wordt gewerkt aan kwaliteitsverbetering. De mening van de patiënt wordt nadrukkelijk betrokken. eQuse draagt graag bij aan het behalen en onderhouden van de NHG accreditatie met het Indicate kwaliteitssysteem. Eén compleet pakket voor kwaliteitsmanagement.
Eén gebruiksvriendelijk softwaresysteem met alle handvaten voor NHG accreditatie Documentenbeheer inclusief versiebeheer
- Documentenbeheer inclusief versiebeheer
- Risicomanagement module (Bow-tie methodiek)
- Standaard handboeken voor NHG accreditatie
- Interne audit module
- Eenvoudig input verzamelen voor uw managementreview
- Ruim 20 andere modules.
Ondersteuning en verbetering bedrijfsprocessen
De NHG accreditatie stelt strenge eisen. Zo wordt gekeken naar praktijkvoering, organisatie en medisch handelen. Ons kwaliteitssysteem helpt u om aan de eisen van deze accreditatie te voldoen. eQuse Indicate ondersteunt en draagt bij aan de verbetering van bedrijfsprocessen. Hierdoor bespaart u tijd en kunt u meer aandacht besteden aan het verbeteren van de kwaliteit van uw zorg.
Uitgebreid inzicht in de prestaties van uw organisatie
Met eQuse Indicate heeft u uitgebreid inzicht in de prestaties van uw organisatie. Het is gemakkelijk om relevante data vast te leggen en te analyseren. Zo kunt u met het kwaliteitssysteem klachten, prestatie-indicatoren en klantevaluaties analyseren. Met eQuse houdt u de parameters die bepalend zijn voor kwaliteit moeiteloos in het oog en wordt het behalen en onderhouden van de NHG accreditatie slechts een formaliteit.
support
Domme vragen bestaan wél
Gelukkig maar, want als u de vraag niet stelt, blijft hij voor altijd onbeantwoord. En uit ervaring weten we dat het eigenlijk hele leuke gesprekken oplevert. Bij ons kunt u alles vragen, ook al ligt het antwoord eigenlijk wel voor de hand. Wat we bedoelen is dat u ons support team altijd kunt vragen. Doe dat via chat, mail of door ons te bellen.