Automotive oplossingen
De monitoring tool voor de automotive sector
Met eQuse behaalt uw organisatie in een korte doorlooptijd een certificatie. Door middel van de Multi-site oplossing is eQuse ook in te richten voor keten-organisaties. Eén systeem voor alle certificeringen.
Formulemanagement voor de automotive sector
Het aansturen van een groep vestigingen op veel locaties is een lastige uitdaging. Hoe weet elke vestiging wat verwacht wordt? Hoe krijgt u veranderende regelgeving op het gebied van werkplekveiligheid zo snel mogelijk op alle vestigingen geborgd? Hoe zorgt u ervoor dat de drempel om dingen digitaal vast te leggen voor medewerkers zo laag mogelijk blijft? Hoe houdt u overzicht op conformiteit van uiteenlopende soorten kwaliteitscertificeringen?
Allemaal vragen waar eQuse eenduidig antwoord op kan geven. Eén centraal kwaliteitsmanagementsysteem, ingericht door specialisten, laagdrempelig in gebruik en koppelbaar met verschillende bekende systemen zoals Solera Dw pro/Audawatch. Dat is dé oplossing voor formulemanagement.
Hieronder leest u meer over de werkwijzen die eQuse biedt.
Partners
Aansluiten bij één van onze partners
De combinatie van het eQuse platform met de kennis en ervaring van onze kennispartners in de automotive sector, is een bewezen oplossing. Zo ondersteunen en beheren we integrale kwaliteitssystemen voor verschillende formules. Uiteraard heeft u zelf de touwtjes in handen als het gaat om de operationele inrichting en strategische richting. Het systeem wordt gebruiksklaar opgeleverd inclusief de nodige trainingen voor de KAM manager(s) en medewerkers.
zelf managen
De formule zelf managen
Wanneer binnen de organisatie voldoende inhoudelijke expertise is en afhankelijkheid van adviseurs of adviesbureaus onwenselijk is, dan is het zelf inrichten en beheren uiteraard mogelijk. Met een korte intensieve training van één dag is uw team klaar om uw kwaliteitssysteem en/of het management van de formule in eQuse te gaan digitaliseren. Daarbij kan gebruik gemaakt worden van gerichte ondersteuning op afroep.
Populaire functies
- Processen en beleid centraal beheerd met klikbare verwijzingen naar digitale formulieren, bestanden en meer.
- Klachten en meldingen formulieren waarbij het hoofdkantoor de formulieren beheert, maar de vestigingen zelf de afhandeling verzorgen.
- Acties en verbeteringen vanuit het hoofdkantoor aan enkele, alle of een select groepje vestigingen opdragen en monitoren. (bijvoorbeeld tekortkomingen uit audits)
- Koppelingen met andere systemen voor o.a. opleidingen en klanttevredenheid.
- Terugkerende activiteiten zoals verplichte rapportages of onderhoud plannen voor de vestigingen en de opvolging monitoren.
support
Domme vragen bestaan wél
Gelukkig maar, want als u de vraag niet stelt, blijft hij voor altijd onbeantwoord. En uit ervaring weten we dat het eigenlijk hele leuke gesprekken oplevert. Bij ons kunt u alles vragen, ook al ligt het antwoord eigenlijk wel voor de hand. Wat we bedoelen is dat u ons support team altijd kunt vragen. Doe dat via chat, mail of door ons te bellen.