Multi Site
De Multi Site is hét pakket dat eQuse aanraadt wanneer het kwaliteitsmanagementsysteem wordt gebruikt binnen verschillende vestigingen. Door het gebruik van dit pakket is het mogelijk het systeem te managen vanaf een "hoofdkantoor", en te werken vanuit een losse vestiging. Perfect dus voor organisaties met meerdere vestigingen! Door middel van dit pakket behoudt u grip en overzicht over al uw vestigingen.
Centrale aansturing
Acties en verbeteringen vanuit het hoofdkantoor aan enkele, alle of een select groepje vestigingen opdragen en monitoren. Denk hierbij aan bijvoorbeeld tekortkomingen uit audits.
Efficiënt documentbeheer
Dit is een verademing voor elke organisatie. Want u herkent het vast: de twijfel of u wel de laatste versie voor u heeft. Op een centrale plek in het platform heeft u alle documenten van uw organisatie voor handen. De mappenstructuur zorgt voor een prettige indeling en door versiebeheer kunt u ook altijd in oudere versies iets opzoeken. De functie werkt op vestigingsniveau en voor organisaties met meerdere vestigingen. Hiervoor maakt u gebruik van rechten die u koppelt aan een gebruiker. Dat werkt wel zo fijn.
Informatie beschikbaar stellen
Op het Equse platform draait het om informatie. Of het nu documenten, taken of meldingen zijn. Met workflows zorgen we voor gestandaardiseerde processen en daardoor is het mogelijk om op ieder moment de actuele informatie naar voren te halen. Dat zorgt voor overzicht, inzicht en duidelijkheid.
Bewaken van de planning
Geen enkele organisatie is blij met klachten. Maar als de klacht er dan toch is, wilt u wel van het bestaan weten om het op te lossen en ervan te leren. Met ons platform kunt u als organisatie zelf een klachtenformulier opstellen. Of als klachten op een andere manier binnenkomen, kunt u ze hierin registreren. Doordat u een werkproces koppelt voor de opvolging kunt u ook goed monitoren hoe de klacht wordt afgehandeld, hoe vaak deze klacht gemaakt wordt en of het bijvoorbeeld bij een bepaalde vestiging vaker voor komt. Dit draagt bij aan de bewaking van uw kwaliteit. Uw klanten weten op deze manier ook waar ze terecht kunnen met hun klacht, wanneer en hoe ze terugkoppeling krijgen en dat zorgt gelijk voor begrip.
Geven van feedback
Een goede reputatie is belangrijk voor iedere organisatie. Zorg ervoor dat klanten u kunnen voorzien van feedback. ‘Assumption is the mother of failure’. Wanneer u alleen van aannames uitgaat is de kans groot dat u belangrijke context en informatie mist. In eQuse maakt u zelf formulieren om feedback te verzamelen.
Verwerken van belangrijke registraties zoals klachten en incidenten
Een klacht of incident is belangrijk voor elke organisatie. Bij kleine organisaties krijgt u sneller mee wat er speelt dan bij grotere organisaties. Doordat u de klacht of het incident op kunt volgen zorgt u voor tevreden klanten. En dat is veel waard.
Dashboards
Door managementinformatie duidelijk weer te geven in dashboards kan een organisatie aandachtsgebieden signaleren en daarop sturen. Daarom durven wij wel te zeggen dat onze software organisaties succesvoller maakt.
Complexe audits voor certificering
Voor certificeringen (zoals NEN en ISO) zijn audits spannende momenten. Het bepaalt vaak of een licentie of certificering verlengd wordt. En we hoeven u vast niet te vertellen welke gevolgen een boete of afwijzing kan hebben? Om altijd klaar te zijn voor een audit zijn accurate en up to date gegevens de basis. In ons platform worden deze gegevens centraal én digitaal bewaakt. Dus weg met die papieren dossiers en welkom digitaal informatiebeheer.
FAQ
Vraag maar raak
Pakketten en functies
Abonnementen
pakketten
Vind een pakket wat bij uw organisatie past
Alle pakketten zijn inclusief implementatie en een training van de webapp op locatie of online.
eQuse Lite
Het perfecte pakket voor kleine(re) organisaties die starten met de inrichting van een kwaliteitsmanagementsysteem.
eQuse Pro
Het totale pakket waar alles inzit om een volledig kwaliteitsmanagementsysteem in te richten naar eigen wens!
Multi Site
De oplossing voor centrale aansturing van organisaties met meerdere vestigingen.
support
Domme vragen bestaan wél
Gelukkig maar, want als u de vraag niet stelt, blijft hij voor altijd onbeantwoord. En uit ervaring weten we dat het eigenlijk hele leuke gesprekken oplevert. Bij ons kunt u alles vragen, ook al ligt het antwoord eigenlijk wel voor de hand. Wat we bedoelen is dat u ons support team altijd kunt vragen. Doe dat via chat, mail of door ons te bellen.